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Tema: Assetto Corsa [3DM v1.4] Incl DLC Dream Pack 1-3 [13Gb V.H]

  1. #1
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    Assetto Corsa [3DM v1.4] Incl DLC Dream Pack 1-3 [13Gb V.H]



    Thanks @sherp

    Assetto Corsa es un simulador de conducción de última generación que reproduce con la máxima fidelidad tanto los circuitos como los coches, de calle y competición. Incluye detalles que no se han visto nunca antes en otros juegos de coches, como que la temperatura pueda formar granulación y ampollas en los neumáticos, simulación aerodinámica avanzada, con piezas móviles contraladas en tiempo real por la telemetría y otros detalles técnicos que le convierten en uno de los simuladores más ambiciosos hasta la fecha.

    Requisitos del sistema
    MÍNIMO:
    SO: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
    Procesador: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
    Memoria: 2 GB de RAM
    Gráficos: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
    DirectX: Versión 11
    Red: Conexión de banda ancha a Internet
    Almacenamiento: 15 GB de espacio disponible
    Tarjeta de sonido: Integrated
    RECOMENDADO:
    SO: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
    Procesador: AMD Six-Core CPU, Intel Quad-Core CPU
    Memoria: 6 GB de RAM
    Gráficos: DirectX 11 (e.g. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
    DirectX: Versión 11
    Red: Conexión de banda ancha a Internet
    Almacenamiento: 30 GB de espacio disponible
    Tarjeta de sonido: Integrated



    Dream Pack 3 DLC only

    https://mega.nz/#!PEJXECrL!usLrlAKNR...E6iERnXBS1uNOs



    PARA DUDAS Ó CONSULTAS,USAR LOS HILOS DE AYUDA
    http://www.skidrowgame.org/forums/25-Ayuda-Games
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  3. #2
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    v1.4 changelog

    - New reflection rendering system
    - HDR now matches real life photographic references
    - Improved AI ability to stick to the intended racing line
    - Improved AI braking code (able to understand and use locked inside tyre for FWD)
    - Vastly improved multiplayer antilag/antiwarp system
    - Fixed missing ksBrakeDisc script in all the remaining cars.
    - Tweaked wet volume for reverb on high distance
    - Tweaked dynamics for Audi R8 Plus interior sound
    - New Bmw M3 e30 DTM and Group A exterior sounds
    - New font rendering system for dashboards
    - Fixed fadeout timing for gravel particles
    - Improved digital instruments of all cars
    - Fixed some bugged special events
    - Tweaked most of the special events to be compatible with tyre model 5/6
    - FXAA is now using Kunos' own shader
    - Fixed blurred rim/tyres on car with animated suspensions on farther Lods
    - ksEditor: added node grid
    - Introduced [DRS_ZONES] IGNORE_ZONES in drs.ini to allow road cars to ignore DRS zones (ie. McLaren P1)
    - Fixed exaggerate motion blur for some camera modes
    - Added serial opponent selection on Options->General: if flagged then opponents skin is not randomly chosen, but alphabetically
    - Fixed unrealistic qualify times when session is skipped
    - Fixed LaFerrari rear wheels
    - Fixed Huracan GT3 model to update it from the pre-season version
    - GT3 and GT2 cars tyre heating improvements
    - Ferrari 312T Tyre v6
    - Audi R8 Plus front torque vectoring and central differential improvements.
    - Headlights revised on all cars
    - Added missing dashboard lighting to cars where present
    - Fixed various LOD issues on a large number of cars
    - Car shader overhaul
    - Skins fixes and updates on various cars
    - Added templates for DP3 cars and Audi R8 Plus
    - Optimization across the entire car range (should help with large fields)
    - Digital instrument updates
    - Fixed collision boxes on various cars


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